لودر شانتویی SL38H

ساخت لودر SL38H با همکاری شرکت شانتویی و گروه صنعتی پرشیا جنوب  می باشد، که از  شاسی و باکت تقویت شده  در ساخت این لودر استفاده می نماید.

همچنین  لودر شانتویی SL38H با بهره گیری از تکنولوژی شانتویی با استفاده از موتور قدرتمند و کم مصرف Weichai Deutz و گیربکس پاورشفیت مکانیکی خود ، در پروژهای ساختمانی ، راهسازی ، معادن شن وماسه ، تونل و….. کاربرد بالایی دارد.

لودر 3 تن شانتویی

شاسی :

در لودر شانتویی مدل SL38H شاسی دستگاه به صورت تقویت شده و مناسب برای شرایط کاری سخت می باشد و در تمامی نقاط پر تنش شاسی، از دولایه ورق فولادی و دارای سختی بالا استفاده شده است.

شاسی جلو:

در لودر شانتویی مدل SL38H شاسی جلو نیز به صورت تقویت شده و مناسب برای شرایط کاری سخت می باشد و در قسمتهای مختلف آن و مقاطع فولادی به جای جوشکاری از سیستم خم کاری استفاده شده است تا بهترین بهره وری را داشته و طول عمر شاسی جلو به حداکثر برسد.

وزنه عقب:

وزنه عقب لودر شانتویی مدل SL38H  نسبت به سایر دستگاه موجود در بازار دارای وزن سنگین تر می باشد که این تغییر باعث گردیده لودر در فرایند بارگیری عملکرد بهتری داشته و دستگاه در زمان بارگیری مواد و مصالح سنگین دارای تعادل حداکثری باشد

باکت :

تمامی قسمت های باکت لودر شانتویی مدل SL38H تقویت شده و در ساخت آن از ورقهای فولادی با طول عمر بالا استفاده شده است. همچنین اکثر قسمت های داخلی و بیرونی باکت دو لایه شده و از ورقهای اضافی برای بالا بردن طول عمر باکت استفاده شده است.

بوم :

بوم لودر شانتویی مدل SL38H نسبت به لودر های هم تناژ خود در بازار قوی تر و به صورت تقویت شده در نقاط اتصال به جکها – بدنه و باکت می باشد. همچنین با توجه به فشار وارد شده به این قطعه در زمان بارگیری، کلیه جوشکاریهای بوم با فرآیند حرارتی می باشد.

کابین :

کابین لودر شانتویی مدل SL38H لوکس و دارای طراحی زیبا برای راحتی اپراتور می باشد. کابین مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش بوده و دارای عایق صوتی و گرد و غبار نیز می باشد. طراحی کابین لودر شانتویی بصورتی است که امکان حداکثر دید 360 درجه را برای اپراتور در زمان کار فراهم می کند.

محل گریس خورها :

یک از دغدغدهای اپراتور های لودر در دسترس بودن محل گریس کاری قسمت های مختلف دستگاه می باشد که شرکت واژماشین زاگرس در طراحی جدید لودر مدل SL38H جهت سهولت گریس کاری تمامی گریس خور ها را در قسمت های مناسب و قابل دسترس جانمایی و طراحی نموده است.

اکسل:

اکسل لودر شانتویی مدل SL38H   ازنوع Meritor  می باشد. این اکسل از بهترین برند تولید کننده اکسل در کشور چین می باشد و شرکت واژه ماشین زاگرس در تولید لودر ها از این  برند استفاده می نماید.

موتور :

موتور لودر شانتویی مدل SL38H  از کار خانه Weichai Deutz می باشد که دلیل محبوبت آن هم به خاطر استهلاک پایین و قدرت تولیدی بالا این نوع موتور و هم چنین سازگاری با سوخت اکثر نقاط دنیا می باشد.

گیربکس :

شرکت شانتویی برای لودر SL38H از گیربکس قدرتمند پاور شیفت مکانیکی  با 2 دنده جلو و 1 دنده عقب استفاده می نماید.

جکها:

یکی دیگر از محاسن لودر های SL38H که باعث برتری نسبت به لودر های هم سایز خود شده است  جک های دستگاه می باشد، جک هایی با  قطر بیشتر و درنتیجه  قدرت بیشتر این جک ها نسبت به سایز عملیاتی خود گردیده است

شیلنگها:

یکی از امتیازات لودر مدل SL38H  استفاده از شیلنگ با کیفیت – چند لایه (تعداد لایه ها بستگی به کاربری شیلنگ دارد) و روکش دار است. نکته اصلی در این زمینه این است که تا حد امکان در لودر مدل SL38H  شیلنگها تبدیل به لوله گردیده است که این موضوع باعث افزایش کارایی لودر گردیده است.

برخی از ویژگیهای دیگر این لودر مدل SL58H   عبارتند از :

  • طول عمر بالای قطعات
  • دسترسی آسان به قطعات در هنگام تعمیرات
  • سرعت عمل و راندمان بالای کاری
  • مصرف بهینه سوخت
  • سازگاری با سوخت مورد استفاده در نقاط مختلف کشور
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی در نقاط مختلف کشور
  • کابین لوکس به همراه کولر و بخاری و دید مناسب، جهت راحتی کار اپراتور دستگاه