برخی ویژگی های بیل HX520L

موتور:

در این بیل از موتور CUMMINS (کامینز) مدل X12 با قدرت 330 اسب بخار (246کیلو وات) 2100 دور در دقیقه ، 6 سیلندر با آب خنک شده ، شارژر و تزریق مستقیم اکترونیکی کنترل می شود . موتورهای X12 یک انتخاب بهینه برای ناوگان کامیون های حمل و نقل حرفه ای و منطقه است که بدون به خطر انداختن قابلیت عملکرد نیاز به حداکثر بار دارند .

کامینز به طور مداوم محصولات خود را آزمایش و اصلاح می کند تا مطمئن شود مشتریان می توانند عملکرد مطلوبی را از موتورها خود انتظار داشته باشند . X12 به گونه ای طراحی شده است که به محیط کاری با فشار بالا حداکثر کارایی را بدهد . X12  حداقل 150 پوند است (68 کیلوگرم ) یعنی سبک تر از سبک ترین موتورهای رقابتی 11 لیتری که همچنان عملکرد قدرتمندی از خود ارائه می دهد . نکته حائز اهمیت این مدل موتور قابلیت اطمینان بهبود یافته ، هزینه نگهداری کمتر و عملکرد بهتر است . کاهش انتشار گاز های گلخانه ای یکی از نکات ویژه آن و به طبع بهبود مصرف سوخت را در بر دارد .

یک رزوناتور جدید کمپرسور هوا اختیاری به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که صدای موتور را هم در داخل و هم در خارج از دستگاه کاهش دهد و همچنین دارای فواصل نگهداری طولانی مدت برای روغن و فیلتر تا 18 ماه و بهبود مصرف سوخت 2.5 درصدی است.

بیل مکانیکی HX520L

برخی از ویژگی های دستگاه :

ارتقاء ICP (کنترل توان هوشمند ) – گزینه کنترل جریان پیوست  – سیستم خنک کننده جدید  – اطلاعات نرخ سوخت  – افزایش جریان هوا – ECO GAUGE   ورودی هوای بزرگ شده با کاور گریل .

قابل اطمینان و پایدار در قسمت بوم ، دکل و استیک :

ماژول خنک کننده بادوام – پین ، بوش و شیم پلیمری تقویت شده – دوام تقویت شده ساختار و اتصالات بالا و پایین – صفحه پوششی مقاوم در برابر سایش – شیلنگ هایی با مقاومت فشار بالا .

دوام تقویت شده سازه و اتصالات بالا و پایین :

با آزمایشات متعدد  و تست های جاده ای و شبیه سازی مجازی ثابت شده است که این سری بیل ها دارای دوام و مقاومت بالا بوده  و سطل بیل در برابر سایش مقاومت بالایی دارد .

 

پین های تقویت شده ، بوش و شیم های پلیمری :

سری HX روانکاری قطعات اتصال بین تجهیزات و ملحقات را بهبود می بخشد . شکاف ها با اتصلات توسط پین ها ، بوش ها و لاستیک های پلیمری مقاوم در برابر سایش به حداقل می رسد و بالاترین عملکرد را با دوام غیر قابل تغییر پشتیبانی می کند .

 

نکاتی از پمپ هیدرولیک

IPV (کنترل هوشمند قدرت ) :

کنترل هوشمند ارتقاء یافته که این امر می تواند نرخ جریان و توان پمپ را در شرایط کاری مختلف از طریق کنترل پمپ جداگانه بهینه کند ،  سری HX نرخ جریان پمپ را با کنترل وابسته دو پمپ بهبود می بخشد و با تنظیم نرخ جریان موثر امکان انجام عملیات های مختلف مطابق با محیط های سایت را فراهم می کند .

 

  • گزینه سیستم هیدرولیک کمکی متناسب :

سوئیچ کنترل متناسب با کنترل سرعت بهتر یکی از ویژگیهای این بیل می باشد که به اپراتور کمک می کند تا هر زمان که کار وقت گیر انجام می دهد ، در عملیات راحت باشد .

  • صفحه نمایش :

15 درصد افزایش صفحه نمایش بزرگتر از 7 به 8 اینچ در سری HX اعمال شده است . عملکرد های بیشتر و وضوح بهتر با افزودن گزینه های برتر در دسترس می باشد. در صفحه مانیتورینگ حالت ECO GAUGE (اکو گیج) : امکان عملکرد اقتصادی ماشین ها را فراهم می کند . سطح گیج و رنگ روغن ، گشتاور موتور و سطح راندمان سوخت را نشان می دهد . در کنارآن ، وضعیت مصرف سوخت مانند میانگین نرخ و میزان کل سوخت مصرفی نمایش داده می شود . مصرف سوخت ساعتی و روزانه را می توان در منوی دقیق نیز بررسی کرد .

 

ماژول های خنک کننده بادوام :

سری HX دارای یک ماژول خنک کننده بادوام است که تست های سختی را پشت سر گذاشته و بالاترین بهره وری را در محیط های کاری سخت نشان می دهد .

 

ورودی هوا بزرگ شده با روکش گریل :

ورودی هوای بزرگ شده با روکش گریل و توری توری ظریف برای جلوگیری از نفوذ مواد خارجی دوام را بیشتر می کند .

صفحه پوشش مقاوم در برابر سایش :

یک صفحه پوشش مقاوم در برابر سایش در انتهای بازو تعبیه شده است تا ساییدگی روی روابط بین بازو و سطل به حداقل برسد . کاهش ارتعاش سطل ها عملکرد پایدارتری را حتی در کار با بار زیاد امکان پذیر می کند .